Snel een kort berichtje - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Shiva Hardebol - WaarBenJij.nu Snel een kort berichtje - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Shiva Hardebol - WaarBenJij.nu

Snel een kort berichtje

Door: Shivahardebol

Blijf op de hoogte en volg Shiva

04 April 2012 | Argentinië, Buenos Aires

Hallo daar!
Ik zit momenteel in een hostel te wachten op de taxi die ons naar het vliegveld gaat brengen... De lange reis terug naar huis gaat beginnen. Ik heb hier de laatste paar weken ongelofelijk veel meegemaakt en ik wil het jullie allemaal dol graag vertellen. Maar eerst nog even 17 uur vliegen, en als ik dan veilig thuis ben zal ik alle avonturen in mijn laatste blog vertellen! Promise!
Beso, Shiva

  • 04 April 2012 - 10:07

    Babette:

    Goede reis terug! xx

  • 04 April 2012 - 11:16

    Franco/Frank:

    Hola Shiva,

    Te deseo una multa por el vuelo de regreso temprano.
    (Especialmente para mí, con miedo a volar)
    Con un recuerdo muy agradable de estas vacaciones de trabajo!

    Saludos cordiales,

    Franco

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Shiva

Hola! Hier kun je al mijn avonturen lezen die ik in Uruguay heb beleefd en in Argentinie nog ga beleven. Besos!

Actief sinds 27 Jan. 2012
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 14039

Voorgaande reizen:

20 Januari 2012 - 05 April 2012

Uruguay y Argentina

Landen bezocht: